Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:24:54+02:00
Enumeratia este o figura de stil ce consta in siruirea unor termeni de acelasi fel sau avand sensuri apropiate, accentuandu-se astfel ideea exprimata.  Comparaţia constă în alăturarea a doi sau mai mulţi termeni cu scopul evidenţierii primului termen.
Comparaţia arată prin cuvinte asemănările adevărate sau închipuite dintre două sau mai multe lucruri ori fiinţe. exemple zapada este alba ca laptele vinul este rosu ca sangele.  
REPETITIA:
Este o figura de stil ce consta in reluarea unui cuvant sau a unui grup de cuvinte cu scopul de evidentia anumite aspecte.
Momentul in care se desfasoara intamplarile si durata acestora, spatiul de desfasurare a faptelor relatate. la enumeratie si repetitie nustiu sati dau exemple sper ca team ajutat

2 4 2
2014-11-18T17:26:30+02:00
Comparatia: este procedeul artistic prin care arata felul cum sunt anumite obiecte.
Repetitia: este procedeul artistic prin care se repeta de mai multe ori.
Enumeratia este usoara te iei dupa cele doua exemple dar trebuie sa spui ce sunt. Sa nu uiti!
Iar exemplele sunt usoare iti vin de la sine.