Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:05:26+02:00
Verbele personale Sunt verbele care pot avea subiect. Majoritatea verbelor sunt personale a da, a pleca, a deveni etc. ● In sange se preface datina. ● Copiii si nebunii spun adevarul. ● Cara apa-n Dunare.
2014-11-18T17:05:32+02:00
Ai in vedere modurile personale?

indicativ: eu merg, am mers, voi merge
conditional optativ : as merge as fi mers
conjunctiv: sa merg
imperativ: mergeti! mergi!