Răspunsuri

2014-11-18T17:02:47+02:00
S-ar alege praful; de el daca nu reuseste.
L-ai vedea cantand daca vei veni
Te-ar auzi daca ai vorbi mai tare
L-ar gasi frant de oboseala de nu l-ar ajuta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:05:48+02:00
Dacă nu am avea primar s-ar alege praful de acest oraș! Dacă ar fugi de la școală l-ai vedea prin oraș. Dacă te-ar auzi vorbind urât și te-ar exmatricula. Dacă l-ai căuta mai bine, l-ai găsi la Andrei.
1 5 1