Răspunsuri

2014-11-18T17:02:42+02:00
"Chi e se?" "Se Oras" " El se chi?" " Se Mari" "Lui , si e ?" " Se Savier"
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T17:04:37+02:00
Qui est-ce?.......Chi es?
C'est Horace.......................Se Horace.
Elle c'est qui?..............Ell se chi?
C'est Marie......................Se Mari.
Lui, qui c'est?.............Lui chi se?
C'est Xavier.........................Se Xavier.
Sper ca am zis bine
3 5 3