Răspunsuri

2014-11-18T16:59:11+02:00
Cum sa ingrejesti un caine:Il speli il ingrijesti ii dai de mancare il hranesti ii oferi un adapost si il alinti sau te poti juca cu el depinde ce rasa e ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:28:27+02:00
Ca sa ingrijesti un caine trebuie sa-l speli sa-l hranesti sa-l duci la pimbare de trei ori pe zi sa-l cumpei jucarie,lesa,zgarda sa-l tunzi sa-l imbraci atunci cand este frig sa-l speli pe dinti.....