Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:52:19+02:00
V-ar placea sa mergem l mare ?
tata da cu var  in camera mea
eu l-as muta pe Ionut in banca a doua
Ion este las
mamei ii trebuie un foarfece ca sa taie o imagine 
casa noastra este curata
oare m-oi fi lasat mama sa merg in parc ?
pernele sunt moi
eu i-am amintit Ioanei ca-i trebuie pensoane noi
caii mei sunt maro
pe Ion l-au prins ninsorile
sa-i fi dat cartea Ioanei ?
oare nu-l fi lasat pe Ion la mine ?

2014-11-18T16:55:12+02:00
Marin de frica va-r jigni
eu am ajutat bunica la dat cu var
am vazut un fluture si l-as desena
colegul meu de banca este un las
ca sa primesc nota 10 trebuie sa invatparintii mei au cumparat o casa noua
astazi m-oi juca ,dar nu-mi permit parintii
mihai a mincat 2 chifle moi si proaspete
prietena mea a spus ca-i foarte draguta
la istorie am invatat despre cai comerciale
de 1 aprilie copiii l-au pacalit pe ion
mama m-a rugat sa-i spal vesela
la scoala nu-l jignesc pe colegul meu
sper ca ti-am fost de ajutor