Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T18:04:16+02:00
2 unghiuri se numesc adiacente daca au:
- varful comun;
- o latura comuna;
- celelalte doua laturi situate de-o parte si de alta a laturii comune.
2014-03-10T18:04:25+02:00
Umghiuri care au acelasi varf,o latura comuna si se afla de o parte si de cealalta a laturii comune

Unghiuri adiacente=unghiuri care au acelasi varf, o latura comuna si se afla de o parte si de alta a laturii comune...... sper sa-ti fie de folos...:)