Răspunsuri

2014-11-18T16:41:08+02:00
Daltonisti sunt oameni care au probleme cu vederea.
Sper ca te-am ajutat.

Deobicei nu pot distinge culorile rosu si verde.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:49:25+02:00
sa nu conduca, politie – recunoasterea culorii unei masini sau a elementelor de imbracaminte, etcarmata – coduri specifice de armament, ranguri militare, semnale specifice, etcnavigatie aeriana – recunoasterea simbolurilor de bordtehnica electronica – codarea cu culori a pieselor electronicearte vizuale – recunoasterea diferentelor subtile între culori într-un print, poza, imagine TV
Sper ca te-am ajutat :*