Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:40:10+02:00
A zbura=a plana
mandra=increzuta
dalb=imaculat,gingas
troian=gramada
fantasma=naluca
zurgalau=clopotel
vazduh=cer
1 5 1
2014-11-18T16:55:45+02:00
 A zbura-planeaza,pluteste,trece,navigheaza
Mandra-mamaliga,ostret,stina,tirla,demn,semet,dirz,falos,tantos,ingimfat,trufas,aratos,bun,capabil,chipes,competent,destoinic,dotat,experimentat,falnic,frumos grandios,impozant,impresionant ,impunator,incerca.
Dalb-alb
Troian-namete,gramada,morman,movila,purcoi.
Fantasma-fantoma,utopie
Zurgalau-zdranganel,clopotel
Vazduh-aer atmosfera cer slava spatiu zari eter tarie inaltimi.