Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:38:59+02:00
Jocul a fost folosit pe larg ca unul dintre principalele mijloace de educare a copiilor, cu mult inainte de a deveni obiect al cercetarii stiintifice. Toate sistemele pedagogice i-au acordat jocului un anumit loc, intr-o masura mai mare sau mai mica si aceasta pentru ca jocul este se pare in consonanta cu insasi natura copilului. Jocul este principala forma de viata a copilului, o forma universala si unica de educatie a acestuia, aparuta spontan.
2014-11-18T16:39:16+02:00
Nu cred ca nu stii asa o compunere de usoara, trebuie sa spui ce face calculatorul din om, mai degraba cum il ucide pe om... .