Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-10T18:04:00+02:00
A.I____I
B.I____I+20
Suma este 248 . Aflam suma partilor egale :
 248-20=228 
 228:2=114 ( a )
 114+20=134 ( b )
V: 134+114=248
2 5 2
2014-03-10T18:22:28+02:00
A. l-------l
B. I-------I + 20
Suma este 248. 
Se afla suma partilor egale:
248 - 20 = 228 
228 : 2 = 114 (a)
114 + 20 = 134 (b)
V: 134 + 114 = 248
1 5 1