Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:37:24+02:00
Pai imparti distanta la numarul de minute

79,2 km impartit la 66 si da 1,2 km pe minut

1,2 inmultit cu 60 da 72 de km pe ora

mobilul face 1,2 km pe minut,adica 0,02 km pe secunda

0,02km=20 de metri

mobilul face 20 de metri pe secunda
6 4 6
2014-11-18T16:39:51+02:00
79.2 km=79200 m    
1h 6 min =66 min=3960 s 
viteza este egala cu distanta supra timp(v=d/t)
v=79200m/3960s=20m/s 
viteza este de 20m/s
 
3 3 3