Ma ajutati cu asta?
Un elev din clasa a V a are la istorie ota de 8. a)Ce nota trebuie sa mai obtina pentru a incheia semestrul cu media 9 la istorie ? b)Acest elev ar putea sa obtina media de 10 la istorie daca primeste o singura nota in afara acelui 8?

2

Răspunsuri

2014-11-18T16:32:11+02:00
A)Un 9 sau 10.Oricare.
b)Una singura nu.Daca primeste inca 3 de 10 poate.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:36:28+02:00
A) ar trebui sa obțină nota 10 pentru a încheia semestrul cu 9. b) Nu ar putea obține media 10 doar cu două note! Aici trebuie sa faci Media Aritmetică : (X+8)/împărțit, supra 2 = 9 în cazul a. Iar în cazul b trebuie sa egaleze cu 10 și se vede ca nu da decât 9,5 media maximă .
2 5 2