Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:30:38+02:00
Numerele pare cuprinse intre 80 si 90 sunt: 82 84 86 si 88

82x84x86=592368
82x84x88=606144
82x86x88=620576
84x86x88=635712
vezi ca ai sarit cateva 82x86x88 86x88x82 si mai multe
pentruca nu zice consecutive
zi tu cat fac si care sunt
2014-11-18T16:32:16+02:00
80x82     84x84   86x88   astea sunt toate solutiile daca vrei nu poti scrie   80x82