Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:36:30+02:00
Pesemne este adverb predicativ.
Adverbele de mod care nu admit verbul copulativ - a fi - îndeplinesc singure funcția de predicat, motiv pt. care se numesc adverbe predicative.
Din aceste adverbe fac parte : firește, pesemne,poate,desigur,cu siguranță,
de bună seamă,
Funcția sintactică este de predicat verbal.
Multumesc!
mulțumesc pt. coroană
Ma mai poti ajuta la ceva?
scrie la ce, dacă am timp ,cu plăcere
Acum e patru si jumatate.
La cinci sa fii in parc.
Identificati predicatele verbale si analizati prin ce parti de vb sunt expimare
2014-11-18T16:45:15+02:00
Este adverb, nu predicat verbal.