Răspunsuri

2014-11-18T16:23:24+02:00
La ultima problema iti da asa:

1095+40032:X=1512

il multi pe 1095 in dreapta cu semn schimbat

40032:X=1512-1095

40032:X=417

si X este 40032 impartim la 417,care da 96
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:35:55+02:00
A+(a+1)+(a+1+1)+(a+1+1+1)+(a+1+1+1+1):21=9 rest 6
(5a+10):21=9 rest 6
5a+10=9x21+6
5a+10=189+6
5a+10=195
5a=195-10
5a=185
a=185:5
a=37
Numerele sunt:37, 38, 39, 40,41.