Răspunsuri

2014-11-18T16:21:40+02:00
1:Am un pix. 2: Am de facut lectiile. 1: e ca sensul de a poseda , a stapini 
2:cu sensul ca trebuie sa...
Vreau bomboane.  Miine vei face curat. 1: sentrul de a dori , a cere ceva
 2:se foloseste la formarea viitorului 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:22:30+02:00
Eu am venit la scoala prima .- m.indicativ , timpul perfect compus . Irina eu as veni la tine daca mama imi va permite . - m.contitional-optativ , timpul prezent. 
Miine voi veni la scoala la ora 7,30min. - m.indicativ , timpul viitor . ea va fii venit miine la scoala daca nu se imbolnavea , - m.indicativ , timpul viitor-anterior . VERBELE AUXILIARE NU AU NICIODATA FUNCTIE SINTACTICA , ELE AJUTIND LA FORMAREA FORMEI VERBALE , SI ANLAIZINDU-SE IMPREUNA CU ACEASTA .... Sper ca team ajutat .

1 5 1