Reperati citeva imagini ale peisjului nocturn.Realizati o descriere a peisajului nocturn in baza reproducerii de mai jos.

2
ma ajuti ? spune-mi ce vezi in poza ...altfel nu te pot ajuta
am vazut ceva despre lebede in raspunsul de mai jos si m-am gandit ca a avut el cartea ta
Uite tea-m dat in mesaje acolo ceva
da. l-am vazut
Imi pare foarte bine

Răspunsuri

2014-11-18T16:21:03+02:00
A caszunt amurgul, totul este linistit ,vintul adee usor ,lebada pe apa trece incet luna lumineaza bolta cereasca incet incet se aprind lumini in casele oamenilor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:41:15+02:00
       Imaginile peisajului nocturn din reproducerea lui Vicent van Gogh de mai jos sunt: intunericul, luna, stelele ce stralucesc pe bolta cereasca si care se reflecta in lacul intunecat,  casele luminate din indepartare.
2 5 2