Se dau cuvintele:
cult,credincios,a creste,nadejde,favorabil,normal,logic,valoare,pur,continuu
Indicati pentru fiecare cuvant dat antonimele cu aceeasi radacina realizate cu prefixele urmatoare:
a-
des-
de-
dis-
a-
non-
im-
dez-
ne-
i-

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:18:35+02:00
Desnadejde., anormal ,impur, nefavorabil
dar celelalte cuvinte?
Ateu, necredincios, descreste, deznadejde, defavorabil, anormal, ilogic, nonvaloare, impur, discontinuu
2014-11-18T17:06:50+02:00
necredincios,descreste,desnadejde,nefavorabil,ilogic am scris ce am stiut sper ca team ajutat
1 3 1