Ionel si-a propus sa citeasca o carte de cate 412 pag. in 4 zile . In prima zi a citit 40 pag. ,in a doua zi de 3 ori mai multe , iar in a treia de 2 ori mai multe decat in a patra . Cate pag. a citit in fiecare zi ? VA ROG AJUTATI-MA !!! MULTUMESC

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:08:58+02:00
prima zi: 40 pagini
a doua zi: 3x40=120 pagini
a treia zi: 2xzi4

40+120+zi3+zi4=412
160+2zi4+zi4=412
3zi4=252
zi4 = 84 pagini in ziua a patra

zi 3=84x2=168 de pagini in ziua a treia

40+120+84+168 = 160+252=412
nu-i nimic
MI-AI MAI PUTEA DA O MANA DE AJUTOR SI LA O ALTA INTREBARE?
zi
MA GANDESC LA UN NR. IL ADUN CU TRIPLUL SAU.SUMA OBTINUTA O MARESC DE 2 ORI SI OBTIN 80. LA CE NR MAM GANDIT
2014-11-18T16:17:41+02:00
40x3=120 (a doua zi)
120x2=240(a treia zi )
40+120+240=400 (a citit in trei zile)
412-400=12 (a patra zi)