Răspunsuri

2014-11-18T17:20:26+02:00
Vei putea cunoaste acce persoana mai bine.
Iti ve face un prieten nou.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T18:25:26+02:00
Aceste sunt avantajele:
1)Vei intelege mai bine materialul
2)Vei cunoaste oameni noi
3)Vei putea povesti tema mai bine
4)O sa te poti sfatui si cu altii daca ai unele indoieli.
5) Clar ca va fi mai distractiv :)
Sper ca te-am ajutat!
1 5 1