Dar sa semene cuvintele intre ele??
Sau sa plece de la același cuvânt de bază?
cuvintela sa fie la fel dar cu intelesuri diferite
Aha! Ok
Se numesc omografe!

Răspunsuri

2014-11-18T15:56:08+02:00
 eu cred ca: carte si carturar
carte, cabinier,calculator
eu creda ca;clasa se potriveste cu casa.carte cu cartela,cartel,cartelat
daca omografe ,atunci copii accentul pe o,,si copii accentul pe primul i
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:08:30+02:00
Copii- copii sunt școlari - am făcut 2 copii la xerox. Companie- câinele e o companie Bună - eu lucrez într -o companie. Cruci - a se mira - crucile bisericii. Căi - căi de acces - el se căiește /regretă ce a făcut. Căciuli - căciulă din cap - . Clasa - sunt în clasa a x-a - el clasează notele elevilor ( a ordona )
Scz la căciuli mai era a se arunca în genunchi în fata cuiva pentru a cere ceva.
Ar mai fi și Contra, Copia, Castel, Comedie.
Nu omografe Îți trebuie?
E o diferență de accent!