de aia
si ce?pentru unii unele intrebari sunt banale,pentrualtii nu,inseamna ca nu mai punem trebari?
putea sa calculeze pe untelefon
pe un telefon
nu dai tu indicatii!sunt multe moduri de a afla un raspus!poate fi sicalculatorul-Brainly.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:52:16+02:00
1470;105=14este   raspunsul
mrcheza-l daca e cel mai bun.multumesc!
mai am o problema
Deva
2014-11-18T15:52:46+02:00
Este 14 daca vrei sa ii faci proba inmulteste 105 cu 14
1 5 1