Răspunsuri

2014-11-18T15:51:41+02:00
Doddy feat. Lora - Bine Mersi (Official Video)


poti sa o incerci pe asta... daca itsi place :)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T16:04:13+02:00
Eu as zice ceva usor,dar nici foarte.Ce zici de Demi Lovato-Warrior...Paula Seling-Timpul..Pe aripi de vant
Da.....Oricum,mersi. :)
Eu cred ca ar trebui ceva gen ''Lora feat. Two C'est la vie'' sau One direction ''Story of my life'' cum crezi dar cauta-le *:
Depinde ce voce ai daca subtire say something de Christina Aguilera!!Daca gross ceva de genul David Guetta
ok,mersi de sfaturi