Desenul reprezinta o cutie paralelipipedica ABCDEFGH.Dimensiunile paralelipipedului AB,BC,si CGsunt direct proportionale cu nr 5,4 respectiv 6.
a)determinati aceste dimensiuni daca volumul cutiei este 15.000cm³
b)daca AB=25cm,BC=20cm si CG=30 cm,aflati aria totala a cutiei
c)daca M este mij lui HD si N mijlocul lui CG sa se arate ca dreptele BM si AN sunt perpendiculare.
am nevoie urgent de rezolvare,ca sa pot sa ma verific,multumesc anticipat!

2

Răspunsuri

2014-03-10T18:07:29+02:00
A){AB;BC;CG} d.p. {5:4:6}
AB*BC*CB=15000
AB supra 5=BC supra 4=CG supra 6 =k
 AB=5k
 BC=4k
 CG=6k
5k*4K*6K=15000
120k la a 3a =15000
k=5 cm

   AB=25cm
   BC=20cm
   CG=30 cm
b) A totala = 2* A abcd+ 2* A aehd + 2* A abfe
                  =1000 cm2 +1200+1500
                  =3700 cm2
c)demonstrezi ca AMNB e dreptunghi
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T20:56:37+02:00
Aici e rezolvarea pt subpunctul c.Sper ca o sa intelegi:)
2 5 2