Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:34:40+02:00
Congruent inseamna egal, de aceiasi masura( pot fi unghiuri, segmente congruente)
2 3 2
2014-11-18T15:36:18+02:00
Congruent inseamna egal ,care coincide,echivalent
congruent, de obicei se aplica laturilor, unghiurilor si triunghiurilor, la laturi inseamna ca au aceeasi lungime, la unghi ca au aceasi masura, si la triunghi ca unele unghiuri si unele laturi au aceasi masura si lungime, P.S. congruente sumt si patrulaterele si alte figuri geometrice
depinde de figura geometrica