Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:35:18+02:00
A ieși- Eu ies astăzi la joacă.
a ajunge- Eu ajung acasă în 20 de minute.
a se face: Eu mă fac totuși că nu am auzit.
a rămâne: Eu rămân pentru a acredita.
a însemna: El înseamnă mult pentru mama lui.
a părea: Ea pare debusolată.
a semnifica: Noi semnificăm mult pentru dânsa.

2014-11-18T15:38:26+02:00
Mama a iesit din casa
Mirela a ajuns la scoala.......... mai departe chiar nu mai stiu
mda............... raspunsul este pt puncte............
Scz dar chiar nu mai imi vine....
no bine.