Răspunsuri

2014-11-18T15:38:37+02:00
1. Derivare prin sufixare 2. Conversiune din vb in substantiv prin articulare 3. Compunere prin contopire 4. Compunere prin alăturare 5. Derivare prin prefixare 6. Compumere prim alaturare 7. Derivare parasintetica 8. Conversiune dim adjectiv devine substantiv 9. Compunere prin abreviere 10. Derivare parasintetica
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:41:06+02:00
Mersul=mers+suf ul 
zgarie nori =nori +prefixul zgarie
cinzeci=cinci +sufixul zeci
mai departe nush ca sunt clasa  a 2 imi pare rau

2 4 2