Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:35:51+02:00
 Triunghiul dreptunghic are un unghi de 90 grade.
 
90 grade + 50 grade = 140 grade
180 grade - 140 grade = 40 grade

Deci triunghiul dreptunghic are:
 1) un unghi de 90 grade
 2) un unghi de 50 grade
 3) un unghi de 40 grade
1 5 1
2014-11-18T15:37:29+02:00
Daca e dreptunghic inseamna ca are un ungi de 90 de grade.Intr-un triunghi suma celor 3 ungiuri este egala cu 180 de grade,deci al treilea unghi este egal cu 180grade-50grade-90grade=40 grade