Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-10T17:32:17+02:00
Odata cu sosirea ciocarliei este si sosirea primaverii.
28 4 28
2014-03-10T17:34:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Schimbarea anotimpului rece in cel cald
multumesc
inseamna ca taranii pot sa mearga deja cu plugurile pt ca inseamna ca este destul de cald ca sa poata sa iasa cu plugurile .daca vrei citeste ciocarlia de ion agarbiceanu
multumesc deoarece la lectia ciocarlia sunt astazi