Ajutatima va rog cu problema aceasta
La oferma avicola sint 1630 de gaste si 1200 de curci . Lunar pentru fiecare gasica se rezerveaza 3 kg de porumb iar pentru fiecare curca - 4 kg .
Ce cantitate de porumb se rezerveaza lunar pentru toate pasarile?

2

Răspunsuri

2014-11-18T15:27:56+02:00
Faci 1630 x 3 + 1200 x 4 =  4890 ( 1630 x 3 ) + 4800 ( 1200 x 4 ) = 6900
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:28:48+02:00
Ce cantitate de porumb se rezerva  lunar pentru gaste?
1630x3= 4890 kg porumb
ce cantitate de porumb se rezerva lunar  pentru curci?
1200x4=4800 Kg porumb
ce cantitate de porumb se rezerva lunar pentru toate pasarile?
4890+4800= 9690 kg porumb
1 5 1