ATENTIE DAU 36 DE PUNCTE CELUI CARE STIE ASTA

Care este cel mai greu si cel mai mare organ al corpului uman ?

Repede !

2
piele nu este un organ
ba da
da scuze ma gandeam ca la vreun intestine ceva
pielea este cel mai greu si cel mai mare organ al corpului uman
PIELEA DEOARECE ESTE PE TOT CORPUL SI CANTARESTE MULT DACA O TAIEM

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:22:22+02:00
2014-11-18T15:22:25+02:00
Stiu ca este stomacul sau sanii