Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-18T15:16:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
9-2x=x+3 \\ 
3x=6 \\ 
\boxed{x=2}
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:17:01+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
9-2x=x+3
9-3=x+2x
6=3x / 3
2=x
1 5 1