Răspunsuri

2014-11-18T15:22:36+02:00
Copilul citeste o carte. copilul= subiect
Prietenul la nevoie se cunoaste. prietenul= subiect
Corina scrie tema la romana. Corina= subiect
Cornel a invatat lectia. Cornel=subiect

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:25:02+02:00
Copilul mergea la gradinita cu mama sa. (subiect copilul)
Prietenul vrea sa mearga in parc. (subiect prietenul)
Corina merge cu  prieteni la padure. (subiect Corina)
Cornel se simte rau. (subiect Cornel)