Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:15:12+02:00
El este mort de spaima noptii
Andrei este frant de oboseala
El va trai pe vecie
Ioana a facut o mare isprava de neiertat
Ea are o tarna mare(sens de cos)
2014-11-18T15:17:18+02:00
Aseara am tras o spaima de neuitat.
In tarna aduni porumbul.
Cu acele cuvinte i-a frant inima.
Nici in vecie n-o sa ajunga bunicul meu,aici.
Ce isprava minunata ai facut !
1 5 1