david si victor au impreuna 648 fatografii.victor are cu 20 fotografii ma putine decat davis. cate fotografii are fiecare copiil? intr-o lada sunt de 3 ori mai multe mere dacat in alta .cate sunt in fiecare daca in prima sunt cu 84 kg mai putine? diferenta de varsta dintre un tata si un fiu este de 36 ani. afla cati ani are fiecare, stiind ca tatal este de 4 ori ma in varsa decat fiul. E URGENT TREBUIE CU DESEN
:***

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:03:45+02:00
684-20=628 ;628:2=314 ;sper ca e ok
e la prima problema da? sas laura amandou operattii? nu?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRR
2014-11-18T15:11:35+02:00
Prin ecuatie stiu prima problema:
1)Fie x  forografiile care le are  victor, atunci (x +  20) fotografii are david. Acuma scrim ecuatia:    x+x+20=648, 2x+20=648, 2x=648-20, 2x=628, x=628/ 2, x=314 - (fotografii) ale lui Victor dar David are 314+20=334 fotografii

scz draguta noi nu stim cu ecuatii
si eu sis va fac, nusti nustii