Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-18T15:07:02+02:00
Eu locuiesc la țara.Acolo este foarte plăcut. In toată dimineata soarele ma trezește cu razele sale care pătrund pe geam.Cocosul are un cântat vesel si îmi place sa il ascult tot timpul.Grivei, câinele meu este foarte prietenos.El are o coada pufoasa si mica.De acasa pot sa vad dealurile înverzite munții si câmpiile.De multe ori eu ies cu vecinul meu pe câmp. La țara este un loc minunat. Sper ca te-am ajutat..
Da-mi te rog cand poti am nevoie
mersi mult :)))
Cu placere
ti-as da cel mai bun , dar nu imi apare, deoarece ai raspuns doar tu, trebuie sa raspunda doi ca sa pot da cel mai bun
esti tare glumetule
2014-11-18T17:29:59+02:00
Eu locuiesc la tara unde este foarte frumos
axum poti sa-i marchezi glumetului cel mai bun
mersi Caty2809 ca ai raspuns si tu :*