Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-18T15:00:12+02:00
Moda este frumoasa dar ea trebe imbracata cu haine frumoasa  care le doresti tu.
Adc cum ar veni.....Moda este un mod de exprimare original abordat de toti tineri de pe glob
Comentariul a fost şters
Poți sa iti angajezi un disagner si te va ajuta sa ți pasul cu moda
Designer
2014-11-18T15:01:12+02:00
Niste colanti grena cu adidasi cu platforma o pluza de culoarea colantilor si o geaca neagra parul dezlegat cu o coronita mov sau cu funta