Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T14:56:53+02:00
Pai e foarte usor: Asi lua inima in dinti(sens de a fii curajos,de asi face curaj)
                            El are probleme cu inima( sens de organg an omului)
2014-11-18T14:57:23+02:00
Inima se zbate. (cu sensul de a se smulge)                                                          Inima pe care o manac eu e buna.(cu sensul de a mancao)