Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T15:21:06+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru ora 3 ceasul bate de 3 ori si are 2 pauze intre prima bataie si a doua si intre a doua bataie si a treia
deci notam cu a durata
3a+2a=5 secunde
5a=5 sec
a= 1 sec

pentru ora 9 vor fi 9 batai si 8 pauze deci 9+8=17 s 
24 4 24
2014-11-18T15:30:44+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3 sunete 2 intervale 5:5=1sec 9 sunete 8 intervale 17·1=17sec
8 4 8