Răspunsuri

2014-11-18T14:52:42+02:00
Toamna bogata a sosit .pasarile parasesc tara cand vine toamna .toamna coloreaza frunzele in multe culori . toamna se numara boboci . a venit toamna anotimpul in care elevi incep scoala . toamna este anotimpul roadelor bogate.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Wad
  • Începător
2014-11-18T14:55:39+02:00
Toamna este anotimpul meu preferat  .Frunzele rugini cad toamna .Toamna se va sfarsii  curand . Toamna copii se joc in  frunzele rugini  .Toamna oameni se pregatesc de viscol .Toamna  pasarile plec .Toamna este un peisaj de frunze colorate 
2 5 2