Răspunsuri

2014-11-18T14:33:08+02:00
Rata,gaina,gasca,curca
leu,tigru,elefant,cimpanzeu
uliu,vultur
scaun,casa,caiet,canapea
nai,vioara,pian,chitara
mar,par,pepene,portocale
papusa,masina,coarda,
lapovita,ploaie,grindina,vant
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T14:35:01+02:00
Pasari domestice = rata , gaina , gasca , cocosul
animale salbatice = lup , vulpe , urs , caprioara 
pasari salbatice = vultur , vrabie , soim , bufnita  
lucruri = stilou , carte , penar , creion 
instrumente = vioara , chitara , fluier , pian 
fructe = mar , para , pruna , gutuie 
4 jucarii = papusi , masinute , ursuleti , mingi 
4 fenomene = ninsoarea , ploaia , fulgerul , tunetul 
Sper ca te-am ajutat :*
1 5 1