Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T14:43:07+02:00
Exact=5 sunete Cratima , semn ortografic , in stuctura " sta-n " are rolul de a marca elidarea sunetului " î- " si de a unii într-o singura silaba doua părți de vorbire diferite. Cratima , semn ortografic , in structura " c-ar " are rolul de a marca elidarea sunetului " -ă " si de a unii într-o singura silaba doua părți de vorbire diferite. Cratima , semn ortografic , in structura " fi-n " are rolul de a marca elidarea sunetului " î- " si de a unii într-o singura silaba doua părți de vorbire diferite. DACĂ ȚI-A FOST DE FOLOS RĂSPUNSUL MEU TE ROG PUNE-L CA A FI CEL MAI BUN!!!
2014-11-18T14:45:51+02:00