Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-18T14:13:51+02:00
Cartofii se planteaza primavara si se culeg toamna

Carofi, de obicei, se planteaza in primavara ( dupa 10 martie ) si se scot din pamant toamna ( sau dupa 20 august, depinde de an ) :)
se planteaza primavara si se culeg la sfirsitul verii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T14:16:11+02:00
Cartofii se planteaza primavara prin luna martie si se cultiva toamna
2 5 2