Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T13:51:54+02:00
-Buna sarpe.                                                                                                      -Buna Alina.                                                                                                      Hai la mal .                                                                                                        Bine hai .
2014-11-18T13:54:27+02:00
Poti scrie ceva de genul ca un copil a vazut un sarpe si s-a speriat.Sarpele a fugit dupa el si l-a intrebat de ce s-a speriat.Copilul s-a linistit si a spus ca lui ii este frica de serpi deoarece a auzit ca sunt veninosi , mai ales cei cu clopotei.Sarpele l-a facut sa inteleaga ca el nu este veninos.Cei doi au devenit buni prieteni.
2 5 2