Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T13:44:56+02:00
In drum spre scoala am vazut un om cersind.Eu am trei prieteni adevarati.Peste drum de casa mea se afla o judecatorie.Un prieten adevarat la nevoie se cunoaste.
2 5 2
2014-11-18T13:45:35+02:00
Un om inalt a trecut pe strada.
Eu am trei prieteni inteligenti.
Alina a fost impreuna cu tatal ei la judecatorie.
Emilia spune ca sunt un prieten adevarat.
1 2 1