Răspunsuri

2014-11-18T13:26:17+02:00
Masa este marimea fizica ce masoara inertia corpurilor
greutatea unui corp este forta cu care pamantul atrage corpul respectiv
masa se masoara in KG
greutatea se masoara in [N] newton
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T14:53:50+02:00
Masa se masoara cu cantarul
masa e o marime fizica scalara
unitatea de masura este kilogramul
masoara inertia corpurilor

greutatea este o marime fizica vectoriala
greutatea este o forta gravitationala
unitatea de masura este N(newton)
greutatea reprezinta forta de atractie exercitata de pamant asupra unui corp.

3 5 3