Identificati predicatele si precizati felul lor(nominal sau verbal):
Putina vreme inca ne desparte
De iarna trista, prea curand sosita! [...]
Pustiu e cuibul blandei turturele......
Ah, unde-i suierul mierlitei sure!

2

Răspunsuri

2014-11-18T13:23:24+02:00
Ne desparte- pr verbal
e cuibul= pr nominal
i suierul mierlitei= pr nominal
10 2 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T13:47:42+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Desparte - predicat verbal
e pustiu - predicat nominal (verb cop. a fi + nume predicativ pustiu)
i (se afla) - predicat verbal (unde se afla?)
ne desparte-predicat verbal,e cuibul-predicat nominal,ii suierul mierleetei-predicat nominal