Răspunsuri

2014-11-18T13:35:16+02:00
Intr-o zi am mers la padure . Intr-un timp am auzit ceva . Dintr-un tufis a iesit un iepuras .Mam distra .
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T13:47:04+02:00
Ieri am fost la padure impreuna cu prietena mea Alina.Am scos o patura dintr-o gentuta.Intr-un copac era un cuib de pasari.Intr-o floare se afla o albina care aduna polen.Printr-o gaura in pamant se zareau cateva furnici dintr-un musuroi.Printr-un lac se vedeau pestii inotand.

11 4 11