Stefaniastef107,scuze:-) :-) :-) ...Vrei sa discutam?Daca poti?:-)
OK :)
astepti pana ti se deblocheaza la mine merge mereu
Petardjurkic,muktumec mult!
cu placere

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-18T13:40:04+02:00
1. O scoti din unitate si o bagi iar
2. Astepti sa se deblocheze
multumesc,dar..Eu spuneam de tastatura de pe ecranul tabletei...
A,ok
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-18T14:29:46+02:00
O scoti din calculator / unitate , o lasi cateva minute , o bagi inapoi (si te poti uita ptintre taste sa vezi daca e mizerie si sa i scoti)
multumesc,dar...Eu ziceam de tastatura de pe ecranul tabletei...
a , ok scz
nu este nimic:-)